Chodíme tam na oběd, na sklenku vína, na pivo, či jen tak u kafíčka posedět s přáteli. Je úplně jedno proč tam jsme, jen když je do hezky strávený čas. A aby byl, musí se sejít více solidních věcí dohromady. Ano v první řadě je to obsluha.
Zamračená číšnice, která se tváří, že ji vaše přítomnost silně obtěžuje má k nějakému super zážitku hodně daleko. Když před vás ještě třískne jídelním lístkem a „na půl huby“ se zeptá co chcete, je načase se zvednout a restauraci opustit.
Další aspekt a ten je také hodně podstatný, je vzhled vnitřního zařízení a také vlastně celý interiér. Pokud je noha stolu podložena knedlíkem, pomyslíte si svoje a asi odejdete. Je-li však vše v pořádku, proč nezůstat. Není třeba hledat jinde.
Právě interiér restaurace má být stylový a také účelový. V historické „hospodě“ budou jistě tvrdé židle z dubu příhodnější nežli načančaná křesílka. Ovšem to už je věcí a otázka vkusu majitele, nebo toho, kdo to zde zařizoval.
Ne každý majitel restaurace má totiž přehled, a proto se může stát, že je každý stůl jiný včetně židlí a barevně se to hodí asi jako pěst na oko. Zde ovšem není co dodat. Majiteli jen lze doporučit firmu, nebo člověka, který se zabývá a také provádí vybavení restaurací na zakázku.
Většinou se totiž do restaurace dá to, co je jako první nápad a dále se to nějak neřeší. Host si má sednou k čemu a na co a tím a to stačí. No, na oběd v polední pauze snad. Ale hosté sem budou vracet spíše z nutnosti než proto, že by zde byli rádi. A to je velmi špatná vizitka.
Vybavení restaurací na zakázku provádí renomovaná firmička, která zde je již nějaký ten pátek a má za sebou velkou spoustu zkušeností. Svědčí o tom velký zájem o jejich služby a také množství již zařízených restaurací. Co podnik, to efektní a příjemné prostředí, kam se každý vrací rád a nový příchozí je příjemně překvapen.