Právě z tohoto důvodu se na první stranu tvůrci soustředí nejvíce. Ne že by ostatní strany odflákli, to samozřejmě ne, ale první stránka je první stránka. Pokud je vysloveně nehezká a navíc nefunkční, moc lidí asi nezíská. A to je jádro pudla. Weboví tvůrci, tedy většinou kolektiv autorů si musí pohlídat všechno. Aby to bylo hezké na první pohled a pokud tam nějaké funkce jsou, tak musí také fungovat. Začne to tím, že někdo udělá návrh a přibližný vizuální vzhled. Pak se jde k programátorům, kteří jsou z toho vedle, protože ten človíček, který to spáchal se domnívá, že je to jen tak. Pro amatéra ano, tomu je to víceméně fuk. Pro toho, kdo požaduje kvalitu však ne. Web, tedy jeho počátek, musí být postaven na nějaké značce, rozuměj té, která patří budoucímu majiteli webu. Značka, tak zvaný brand, vyjadřuje něco, co je pro majitele jako totem pro indiány.
Ale stručně. Pak dochází teprve k analýzám, a to ne jedné. Jde zejména o klíčová slova, tedy keywords, ale také o spoustu dalších. Webmasteři, tedy ti, kteří budou web stavět, nebo chcete-li psát, musí vědět oč kráčí. Tedy, budou asi chtít výsledky analýz, co bylo je a bude. Také chtějí vědět na jakého zákazníka web míří a tak dále.
Samotný web je stále ještě daleko, ale už se můžeme ptát po grafikovi: Je tu někde? Musí, jinak by to nešlo.
Lidé z tvorby webových stránek Brno tohle martýrium znají velmi dobře a také vědí, že to celé nekončí grafikem. Naopak je to zhruba v polovině. Jenže my nemáme tolik místa abychom pokračovali krok po kroku. Prostě a stručně, pokud chcete web, zkontaktujte s těmito lidmi. Odkaz zde na tuto firmu máte, tak neváhejte. A ještě varování, nechoďte tam jako absolutní trulant, neznalý věci. Neptejte se, zda může váš web být hotov do večera a neptejte se kolik bude stát. Myslím hned, cenu vám řeknou až budou znát co přesně po nich chcete. Zda nějaký web dětem pro pohádky, nebo prodejní pro vaši značku. To je totiž obrovský rozdíl.